PENGENALAN

PUSAT RAWATAN ISLAM MADINATUL ASRAR

(Gabungan Rawatan Kerohanian Islam & Saintifik)

Selamat Datang ke Pusat Rawatan Islam Madinatul Asrar.

Pusat Rawatan Islam Madinatul Asrar telah ditubuhkan untuk memberi perkhidmatan perubatan kepada semua golongan masyarakat, terutamanya bagi mereka yang inginkan perkhidmatan yang berkonsepkan Islam.

Pelbagai lapisan masyarakat dan kaum dapat menikmati kualiti dan kecekapan perkhidmatan yang kami sediakan kerana Pusat Rawatan Madinatul Asrar sentiasa mengutamakan kepuasan pelanggan dengan mesra, cekap dan ikhlas, prihatin dan kreatif serta semangat ukhwah yang penuh tanggungjawab.

Pusat Rawatan Madinatul Asrar menggunakan kaedah pengubatan dimanfaatkan melalui pendekatan secara Saintifik,ilmiah dan moden digabungkan dengan kaedah pengubatan Alternatif seperti herba, homoepathy,mesin,Islamic Medic Spa,terapi Kecantikan, akupuntur, Urutan, Aromaterapi, Bekam, dan sebagainya.Kami cuba untuk menawarkan kaedah rawatan yang lengkap,eklusif dengan harga yang berpatutan dan murah dan mampu untuk dinikmati oleh semua golongan.

Visi Dan Misi::
• Visi
o Pusat Rawatan Madinatul Asrar menjadi sebuah Pusat Perubatan yang menawarkan khidmat berkualiti menjadi pilihan utama masyarakat.
• Misi
o Pusat Rawatan Madinatul Asrar sentiasa mengutamakan kepuasan pelanggan dengan memberi perkhidmatan yang mesra, cekap dan ikhlas, prihatin dan kreatif.

• Paradigma Pusat Rawatan Madinatul Asrar

o Kaedah “Back To Nature Back To Medicinal Herbs” dalam bidang perubatan.
o Berusaha untuk meningkatkan mutu perkhidmatan hingga ke tahap cemerlang.
o Perkhidmatan cekap dan mesra
o Sistem yang efisyen
o Harga yang berpatutan
o Berusaha meningkatkan ciri-ciri Islam

Info Kemudahan Ringkas :

Pendaftaran:
Pusat Rawatan Madinatul Asrar menyediakan teknologi perkhidmatan terkini dalam proses pendaftaran para pelanggan. Pendaftaran lebih mudah dan cepat. Pusat Rawatan Madinatul Asrar akan memastikan masa menunggu pelanggan dipercepatkan.

Tempat Menunggu:
Keselesaan pelanggan Pusat Rawatan Madinatul Asrar amat diutamakan. Dengan ini Pusat Rawatan Madinatul Asrar sentiasa memastikan kawasan menunggu selesa, bersih dan ceria. TV dan kemudahan membaca akhbar tempatan juga disediakan. Tempat duduk juga mencukupi dan selesa untuk menampung jumlah pelanggan yang ramai.

Farmasi:
Pusat Rawatan Madinatul Asrar menyediakan ubat-ubatan seperti Madu,Habbatus Sauda,Garam,Minyak Zaitun,Air Zam-Zam,Homoepathy,Minyak Aromaterapi dan Herba Anugerah Alam dll yang terbaik. Pusat Rawatan Madinatul Asrar memastikan ubat-ubatan ini sesuai dengan sakit pelanggan kami.Ubatan yang kami sediakan bebas dari bahan kimia dan selamat digunakan.

Bilik Rawatan:
• Pusat Rawatan Madinatul Asrar menyediakan bilik rawatan yang berhawa dingin lengkap dengan set televisyen,sofa, dan bilik air dll.

Islamic Medic Spa:
• Pusat Rawatan Madinatul Asrar menawarkan perkhidmatan Spa Kecantikan Estetik Profesional berasaskan terapi Hidroterapi /terapi ozon/oksigen menggunakan mesin khusus SG-2000,minyak aromaterapi tulin,dilengkapi jaquzzi,steam bath,aerospace infrared slimming beauty space,deluxe infrared slimming sauna house, dll

Slimming
Lymphatic Drainage Vacuum,Aerospace infrared slimming beauty space,slimming machine,single steam wooden sauna,jaquzzi,losyen dll

Beauty
Diamond dermabrasion,light&heat energy,miracle bio wave,bionic celler,dll

Produk
Phyto Green Detox,Sinusitis Liquid Herbal,Minyak Zakar Perkasa Alam,dll

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment